14 Şubat 2012 Salı

kindar sevgiliden not

N'apıyosunuz Valentineseverler?

Yarın akşam 17.00'ye kadar teslim edilmesi şart olan, sevgili günüyle zerre ilgisi olmayan bir kargom var. Olur da coşkun taşkın sevgililerin felç ettiği taşımacılık hizmetlerine takılırsa var ya, olur da yoğunluk sebebiyle gecikme yaşanırsaaa, ilk gördüğüm çifte büyük ıstırap verebilirim. Biliyorum huyunuzu, zamane gençliği, çiçek böcek de kesmiyor tabi artık, sapır sapır kutular, koliler, sepetler, bi bişeyler... Hediye kusma gününüzdesiniz, biliyorum. Anlayış da göstereceğim, benim paketime engel olmadığınız müddetçe.

Sizi kıskanıyor muyum? Hem evet hem hayır. Bugün ekstra bir haset söz konusu değil zira ben sizi genel olarak kıskanıyorum zaten. Bu da can. Bi yerimiz şişecek. Her zaman elinin altında olsa, pek güzel olurdu mutlaka. Şanslısınız vesselam.

Biz istemez miydik el ele kuşlara simit pıtıklamak, balon uçurmak filan.

Şaka ediyor olmalıyım...

Şekilci olmayıp, azıcık beyin kullanarak yaratıcı fikirlerle sevgililerinizi eriteceğiniz güzel günler dilerim efendim. Kırmızı kalpli yastık, ayıcık, kalpli kolye çürütülmüş metotlardan bazıları. Çabanız zayi olmasın yani, ben söyleyeyim de.

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumu olan insanlara bayılırız biz.