29 Ağustos 2012 Çarşamba

boru sesi: ti

Tersine gençler, hayat benimle kafa buluyor. Hayata karşı kalender'i denedim, hırçın'ı, cool'u, yalaka'yı, umursamaz'ı, duygusal bağımlı'yı... Her rolü denedim, sökmüyor. 2012 geldi geleli talih bana gülmüyor.

Birazdan kelimelere dökeceğim isyanımı önce moduma uygun şarkıyla taçlandırayım. Siz de sesi biraz açın, havaya girin. Başlıyorum.


Mirkelam- Ah bir Joker

Ben son zamanlarda çok darlandım ya, rehabilitasyonuma katkı olarak bulmaca çözmeye de başladım. Bulmaca ekini, ilkokul öğretmenimizin zorunlu olarak herkese aldırdığı kocaman atlas üzerine koyuyorum. Atlas çok kalın olduğu için üzerinde rahatça yazmamı sağladığı gibi, bilmem ne ilinin ilçesini de hemen açıp anında öğreniyorum. İyileşirken gelişiyorum da yani. Görerek öğrendiğim için Çemişgezek'yen Yatağan'a, 81 vilayetin ilçeleri konusunda maşallahım var. Zaten anladığınız üzere ben çok akıllı bir şeyim.

Evet, az önce tam da boru sesi'nin cevabını yazdığım sırada, böğrüme birden bir öküz oturdu. Hadi bu yaz geçti, bari önümüzdeki yaz tatile nereye gideceğimi bulmak için bir oyun oynamak gibi anlamsız bir fikir geldi aklıma. Açtım dünya haritasını. Bir de elim ezberden gidip okyanus ülkelerini seçmesin diye anneme verdim atlası. Şööyle bir evirdi çevirdi, kıçını başını doğrultamayayım diye.

Kapadım gözlerimi, parmağımı döndürdüm döndürdüm dööndürdüm... ve gidip çat diye Türkiye'ye koydum. Gana bile değil. Alay ediliyor yani benimle resmen! Bir şey, birisi benimle alay ediyor! Annem de üzüldü demek ki halime, Ahahah...Eee... ne güzel, aaa ilahi, dur bari şehrini de seç şeklinde şakıdı. Yedim. Yine bir azimle açtık Türkiye haritasını. Döndüm döndüm, Mersin'e kondum. Seneye Mersin'deyim. Tatil dediğin böyle bir şey. Yani, herhalde öyledir. Tatil bu. Boru mu?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumu olan insanlara bayılırız biz.