30 Aralık 2011 Cuma

beni bi okuyun

Merhaba dünya, bugün çok güzelsin. Söylemeden edemeyeceğim. Sen güzelsin diye sanırım, her şeyin pek yolunda bugün. 
Kıçımı kaşıdım.
Belki de yeni bir yıl geliyor diye, belki bu sene bana bir kıyak geçersin umuduyla sana yaranmaya çalıştığımdan bana güzel geliyorsun bugün; veya benim kafam güzel. Fark etmez.
İnat ettin, kar göstermeyeceksin, bugün buna bile bozulmuyorum inan. Yeni bir seneye kuru kuru giriyoruz.
Aa bakiyim? Herkes n'apıyor?
Hediye paketleyen, çam süsleyen, yemek tarifleri öğrenen, rezervasyon peşinde koşturan, hiç bu taraklarda bezi olmayıp işine gücüne bakan...
Ben de bu son gruptanım aslında. Genellikle bir şey ifade etmedi benim için 1 ocağı 31 aralıktan farklı kılan şey...
Eğlenmek için güzel bir fırsattır, o ayrı. Bir de zaten az yük oluyormuşuz gibi, dünyadan yeni bir şeyler, yeni dilekler beklemek için.
Bu sene farklı olacak. Kalabalığa karışacağım. Bir şey becermişizcesine, çığlık çığlığa birbirini tebrik edenlerden biri olmam belki ama ben de araya kaynayıp bir şey dileyenlerden olacağım. Hayır yani, ben anlamadım bendeki bu yersiz hassasiyeti, bir benim dileğim mi fazlalık olacak şu evrene.. İstiyorum arkadaş. Bu sene bir sürü şey istiyorum. Şimdi her birini sıralayıp gerçekleşmemeleri halinde seneye Aralık'ta aptal ve aldatılmış hissetmemek için, -eğer- gerçekleşirlerse paylaşacağım dileklerimi.
İyi bir insan olduğuna inanıp, hep iyi şeyler istemeye hakkı olduğunu düşünmek çok rahatlatıcı bir duygu; öte yandan büyük salaklık olduğunu hesaba katmayacak olursak... Zaten hepimiz cennete de gideceğiz. Tabi.

Nerede, kiminle, ne iş üzere girerseniz girin yeni yıla, küçük bir dilek de herkes için yollarsınız umarım evrene. Ben yollayacağım. Benim dışımdaki herkesin iyiliği (iyi sözcüğü kim için ne ifade ediyorsa) için. Madem evren sonsuz, dilerken bari pintilik etmeyin. Bu sene her renk, her kan, her ırk, her toprak için iyi olsun mesela. Olmaz mı ki? Tamam, n'apalım... Sesli söylemeyin o cevabı... Yine de deneyelim biz.

Herkese huzur dolu yıllar.
Sevdicekleriniz yanı başınızdan hiç ayrılmasın.

2 yorum:

  1. Neşen hiç bitmesin. 2012'de de devam etsin, sonrasında da.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim, neşemiz hiç bitmesin... Yılın ilk birkaç ayı güldürmedi ama neşe kendini yenileyebilen bir şey neyse ki.

    YanıtlaSil

Yorumu olan insanlara bayılırız biz.