25 Mayıs 2012 Cuma

karnabahar, akla zarar

Tatlııımm... Ah tatlıımm...
Siz insanlar, beni çok endişelendiriyorsunuz. 

Hepimizin kafasında hemen hemen aynı ölçülerde, karnabahara benzer bir şey var. Milyarlarca karnabaharı açıp baksanız, milyarcasının besin değeri, proteini, vitamini vs. aşağı yukarı aynı çıkacaktır. Nasıl oluyor da kafamızdaki milyarlarca karnabahardan milyarlarca farklı ses çıkıyor?
Tek başına bu ürpertici durum bile Allah'ın varlığına bir delil yahu. Sen kalk, baş et bakalım. Edemiyoruz işte.

Bugünlerde su doku sevdam depreşti yine, gidip en bol su dokulu gazeteyi aldım. Kalanına az önce bir göz gezdireyim dedim. Aman ne ağır gazeteymiş öyle o. Karnabaharım yandı sandım. 

Derken bir sahifesinde şu güzide köşeye rast geldim de içim rahatladı. Dün gece rüyamda fritöz gördüm, n'apacağımı şaşırmıştım. Neyse ki sorularıma bir cevap bulabileceğim artık.

Ayrıca benden daha zor durumda olan insanların olduğunu bilmek de beni müthiş rahatlattı.



Ya...

Muhterem, 'Rüyamda boncuk gördüm, yorumlar mısınız?' diyor, Memiş 'Hoca' da yorumluyor. Neyse ki rüyasında görmüş, yorumlaması kolay, ya öbür türlü olsaydı... Ya orada görseydi o boncuğu?! Skandal...


Ben de bazen kendime yüklenirim, hiçbir şeyi merak etmiyorsun, araştırmıyorsun, ot gibisin diye. Hakkım varmış. İnsan meraklarının, kafasına takılanların peşine düşmeli mutlak.

Günlük gazete okuma alışkanlığı ediniyorum derhal, hemen şimdi, sabah olsa da gidip yine alsam! 


2 yorum:

  1. Demek ki bu karnabahar, başka karnabahar
    :)

    YanıtlaSil
  2. mutlaka... yine de karnabaharları incelemeye devam edeceğim :)

    YanıtlaSil

Yorumu olan insanlara bayılırız biz.