21 Mart 2012 Çarşamba

bağar geliyor

Bahar geldiğinde mi ben böyle olurum? Valla n'olduğumu da pek anlamadım. Günlerdir şu sayfayı açtım açtım kapadım. Boş gözlerle baktım. Bir şeyler diyesim geldi de, ne sesler sözcük olup dilime düşebildi, ne düşünceler zihnimden parmaklarıma akabildi. Evet, böyle de edebi tarif ederim. Birikmiş miyim ne.

Zorlamadım ben de. Olgunlaşmaya bıraktım söylemek istediklerimi. Belki hiç demem, içimde tutar turşusunu kurarım, bakacağız.


Tıpkı bu iki saftirik gibiyim, kah ebleh ebleh bakıyorum, kah yııaağğğğ! diye esneyip kaburgalarımı çatırdatıyorum. Aman ne güzel.

Bugün bahar geliyor, ekinoks filan, ne vakittir nereye düştüğünü bir türlü anlayamadığım cemrecan nihayet düştüğü yerden kalkabildi anlaşılan. Bol güneşli, parlak günler görmeye başladık. Pazar günü de yelkovana şöyle bir tur attırdım mı, gelsin yaz.
Hiç de meraklı değilim bu arada yaza. Dün bile iki dakika dışarıda yürümem gerekti, kan ter bunalım fenalık afakan... 
Şimdilik müsaade sevgili blog. 
Ölmedim burdayım demeye gelmiştim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumu olan insanlara bayılırız biz.