13 Ocak 2012 Cuma

çok bozdum

Gerçek hayal kırıklığı...
Cumartesi işe gelmeyeceğini hayal eden zavallı beyninin, cuma akşamı olup da yarın çalışacağını öğrendiği andır. 
Dört sabahtır yataktan tuvalete kadar sürünen, iki paçasına iki ayrı bacak sokmak zor diye bu hafta hep etek giyen bir bünye...Hafta boyunca uyanamama, yastıktan yorgandan kopamama hastalığına yakalanmış o masum ve yorgun beden...Cuma'ya uyanabilmesinin yegane nedeni, onu bir cuma günü boyunca ayakta tutan tek etken işte bu off gün cumartesi hayali, ve dahi vaadiydi. 
Olmadı...Olmuyor..Olma...Ol...Neyse.
İki saat önce, çocuklar gibi şendi. Kitaplar sipariş etmiş, güzel ve tenha bir hafta sonu temenni etmişti. Böyle kitaplar, şarap şömine tadında; bohem, entel falan. E güzel olurdu.
Cumartesi yarım gün çalışılıyor neyse ki diyor içinde sevgi pıtırcığı bir kırıntı. Hayır! Mesele bu değil ki. Mesele cumartesi sabahının bakir kalabilmesi...Sadece benim olabilmesi. Bu sabahı paylaştıktan, mıncık mıncık ettikten sonra neye yarar günün devamı. 
Gözlerimi açıp tavana dikmek lazım bana; çalabildiğim beş dakikacık uykumun arasında o alarmı kaç dakika daha ertelersem geç kalma riskim olacağını hesaplamak değil. Gördüğüm ipe sapa gelmez rüyalardan, bi tarafımdan çıkardığım aşikar hikayeler bulabilmek...
Mümkün olmuyor.
Pazartesi ayrı Cuma ayrı sendrom yaşamaktan fenalıklar geldi. Arada da topu topu iki gün, hatta artık bir buçuk mıncıklanmış gün var, kendimi rehabilite mi edeyim, derdi kederi bir yana atıp eğlenceme mi bakayım...
Yuvarlanıp gitmek deyiminin somut bir uygulamasıyım resmen. Pazartesiden cumaya evriliyor, oradan pazara devrilerekten yeniden pazartesiye bağlanıyorum. 
Sığır gibi yatmak istiyorum. Sahiden. Öf. Şimdiden yoruldum. Böceğim ölecek* sonunda, o olacak. Ta hafta başında cuma günü gittim, gideceğim, gidiyorum diyerek bize umut ve heyecanı bir arada yaşatıp sonra şapa oturtan yetkiliye de...Selam olsun.

Cumartesi uykum, uyuyabilecek olanlara armağan olsun. Rüyanızda kendinizi kazıklara oturtulup zincirlere vurulmuş filan görürseniz, eh, ben bir şey bilmiyorum. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumu olan insanlara bayılırız biz.